buta, muza significado


vrei sa imi aduc aminte de cum devenisem fan grigore vieru ca sa ma dau bine pe langa buta ? probabil ca e si asta o forma de coruptie

ce mi-a scapat intotdeauna a fost relatia ta de du-te vino cu buta, in timp ce astia mai normali, gen eu, bill, gagicile, o ignoram din rasputeri incercand sa ne protejam bruma de creieri de cantitatea de bullshit revarsata, tu chiar te bagai in discutii cu dansa. de ce? in mod cert mi-a scapat ceva de vreme ce mie nu mi s-a parut nici o clipa o persoana cu care se poate dialoga, ba chiar dimpotriva
in puii mei, am dat de niste poezii de-ale lui vieru pe internet, alt bullshit. macar asta n-a avut cenaclu „de cultura”

nu stiu man, o fi fost vreo scapare in tineretile mele revolutionare. nici eu nu pot sa imi explic, sunt epifanii, efuziuni artistice, de exprimare, de inspiratie creatoare. o sa te intrebi cu ce dreq m-a inspirat buta. o sa iti raspund ca ce dreq am creat eu. deci suntem chit.

am toata admiratia pentru cel care incearca sa ia bullshitu’ in piept, si sa purceada la lupta cand scopul e neclar.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

