Prima pagină > Articole, baliverne, cugetare, fantasmagarii > Dezvoltarea Copilului. Zgomote.

Dezvoltarea Copilului. Zgomote.


Apropos de dezvoltarea copilului. Incep sa ma ingrijorez un pic, care e problema. In ultimele vizite in care am fost, am avut parte de o poluare sonora sinistra, toti pretenii cu copii de varste fragede au niste obieciuri sinistre de a se uita la tv cu sonorul la maxim, sau de a asculta muzica idem. Doamna are si ea apucaturi de-astea, in timp ce eu dimpotriva, am nevoie de liniste in zona, ca daca nu-mi aud gandurile inseamna ca nu le am. La modul asta insa cred ca am creat un monstrulet in asta mica, pentru ca am fost in jupiter si aveau un concert in aer liber, care cand a inceput mi-a smuls o buna parte din timpane. Ma rog, eu ca eu, da’ asta mica a inceput sa zbiere direct cu mainile sugestiv pe urechi, si pana n-am smuls-o din suta de decibeli asociati cu jingle bells nu s-a potolit.

Acum ii dau keyboard. Mi-e frica, ala are buton de volum. Mai departe, cand ne caram in olanda o sa mergem in vizita pe la fratele olandez, care si el asculta diverse cu sonorul la maxim. Diferenta imediata este ca atunci cand tangalaii spun ceva, o fac cu volumul la maxim. Oi fi eu gresit, sper ca n-o pregatesc pe-asta mica pentru un esec in viata diun cauza ca nu suporta volumuri exagerate.

sunt intr-o situatie similara. vis-a-vis de mine locuieste o familie de handicapati canadieni retardati imputiti care fratele lui vine in fiecare dimineata ca sa il ieie pe el cu masina la lucru. 7:40 AM aud masina huruind in fata dormitorului si imbecilul transmitzand un mesaj pe sustache claxonand de trei ori fapt care provoaca trezirea mea din adormire.
in partea ailalta buddy e bagat, are rottweiler pe care il lasa slobod cand il doare mintea prin curte unde dihania incepe sa latre cand se plictiseste. acuma iti zic ca ambele fapte se intampla des, respectiv budi il doare mintea zilnic iar javra e plictisita cam 99% din timp.
in casa a mica canta la pian si bineinteles ca volumul 2 e mai bun ca 1, care e mai putin bun ca 3. deci eu sunt intre toti astia. in visurile mele se arata ca ii sparg cauciucu lu boul de viz-a vis, chem hingherii pentru javra lu budi, pe budi il baga astia in inchisoare iar acasa ma fac ca cad peste pianina cu surbelnita indreptata catre circuitul pizdei masii de pian.
mai nou cam asa ceva imi da orgasm

Cand ala mai vine la 7:40 sa claxoneze la tine, scapa-i si tu un ghiveci pe masina. Sugereaza-i ca mai ai ghivece in afara de ala. Vecnii astia ai tai n-au mobil? Sau e mai ieftin sa claxonezi?
Partea proasta e ca incep sa am apucaturi autoritare. Nu numai ca ma deranjeaza cand ciutani sunt expusi un parinti surzi sau cu putere de concentrare nema, da’ ma deranjeaza si cand parintii respectivi se intreaba ce e gresit cu copii cand astia rag in loc sa vorbeasca. Pai in pula mea, cum draq sa nu raga daca asa vad in casa? Stiu 3 familii de-astea, as spune 4 da’ in a 4-a copii au ADHD, oficial. Acum, daca stau sa ma gandesc, si asta mica are niste apucaturi, clar ca nu de la mine.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

