Prima pagină > barfe, cugetare, Declaraturi, deprinziare > guvernarea meta. adica meta guvernare

guvernarea meta. adica meta guvernare


probabil ca nu confuzi, probabil insa ca ti s-a parut o tampenie (cu care prompt l-ai si confundat p’orma 🙂 ). Oricum, mie chestii de genul „nu e nimic de vazut aici, eliberati locul” in timp ce in spate se petrec explozii si artificii mi se par in continuare hilare. Tre sa ai o predispozitie pentru copilareli si infantilitati naive, pe care eu o am. Si aia care au facut filmul au avut-o. Tu probabil ca nu. Tu stieglitz, chomsky, milton friedman si asange.
Auzi, ai aruncat un ochi pe metaguvernare? Nu-mi aduc aminte daca am vorbit despre asta – http://www.metagovernment.org/wiki/Main_Page

ma sperii cu metaguvernarea. pai man, sa ma uit mai cu grija. nu e exact ce am discutatara noi despre ?
zi drept ai fost tradator si le-ai dat documentele ?

ma gandesc sa le trimit lista cu bugurile facute de mine. Crezi ca ar rezolva ceva? Aiurea, tot la mine ar ajunge sa le repar, si stii ca’s nesimtit. Asa si cu wikileaks. Stai sa mai treaca vremea, sa se mai relaxeze bizonul american si international, si ne revenim.
cu metaguvernarea, intr-adevar am atins un pic subiectul. Considerand insa ca nu cred ca pricem mai mult de 10% din ce vor aia, mai tre sa studiez.

insemneaza ca nu am discutat cu tine, poate cu joe. care m-am enervat zilele trecute ca e doar spectator la ce zic eu. i-am zis: esti ca scott. eu vorbesc si tu crezi ca sunt ideile tale. ma rog, s-a ofticat ca cica fac comparatii din astea.

deci man, nu ti-am zis si tie ca vad un guvern din asta facut pe facebook sau pe niste siteuri oarecare unde ai obligatia sa votezi. daca nu vrei sa votezi poti sa delegi pe un individ. cand nu mai vrei pe ala, te muti la altul. cand nu mai vrei pe nici unii, te apuci si votezi singur. ma rog, stiu ca te plictisex

ba cred ca mi-ai zis. Probabilistic vorbind, sunt convins cu o probabilitate de 99% ca ai atins in emailurile tale toate subiectele posibile. Memoria mea da rateuri, nu emailurile tale. N-am nimic impotriva votatului pe internet, totul e ca votul sa aiba si ceva autoritate, altfel n-are sens. Nu’s ce autoritate ar putea avea un guvern pe facebook sau pe niste site-uri oarecare.
Cred ca vremurile in care votul era secret s-au cam dus, nu vad nici o cerinta in sensul asta in momentul de fata. Un alt dinozaur. Cu conditia asta, sa dai omului o cheie privata sa se duca la un site si sa voteze mi se pare banal. Nu’s ce faci cu aia fara calculator acasa, da’ ii ignoram.

declaram calculatorul ca fiind unealta obligatorie. cine n-are calculator sa fie osandit la ani grei de ocna.
cat despre subiectele atinse si eu ma gandesc ca singura mea sansa e ca uit despre ce am vorbit altfel nu ar mai fi nimic de zis. gandeste-te la ceva, orice serios despre care nu am scris pina la gretzos. witty? arhitectura? fractali?

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

