Prima pagină > baliverne, barfe, wikileaks > intoleranta la romani

intoleranta la romani


e ceva ce pute a scarbavnicie prin comentariile pe care le-am citit la romani, chestie josnica si mentalitate de sclav cacacios, lipsa spiritului progresist sau poate, doamne fereste, ce vorbesc eu aici de progresism, deci in majoritatea covarsitoare a comentariilor oamenii dadeau de toti peretii improscandu-l cu sange pe baietzasul care a dezvaluit docomentele. ala nene trebuia futut in cur pe neasteptate cu fierul rosu incins, tuns chel cu masina de gazon sau cu snow bloweru, smuls unghii, aruncat in teapa si o gramada de alte forme hazlii de tortura din umorul romanesc traditional. stau si ma gandesc daca tot cacatul asta e o asa mare grozavie de ce mintile luminate ale stapanirii nu au luat masuri necesare auto-distrugerii din fasa a incercarilor de furt de material. daca nu e asa mare grozavie de ce dreq atunci ne mai batem capul, sa isi dee omu demisia, fute-i o amenda si cu asta basta. ce-o sa facem acum il condamnam la moarte pentru tradarea interesului national, o tampenie mai mare nici ca mi-a fost dat sa aud. sau o sa il califice ca terorist ?
insa apropo de progresism, mi s-ar parea cuvenit ca macar unul din gogomanii aia sa il taie capul, indiferent daca credem sau nu in cauza imbecila oricare ar fi ea, sa zica ca ba, din spirit de diversitate ba ciobani, lasati ba omul in pace. La canadieni astia sunt 99.9% ca copilu se juca prin arhive si daca a trambitzat a fost ca deh, bravura, copii, avea doar 23 de ani in pula mea, lasati baietu in pace. Rumanii insa nu nene. Ce cacat pe creer ii face atat de intoleranti ?

Categorii:baliverne, barfe, wikileaks
  1. Noiembrie 29, 2010 la 10:36 pm

    sa traduc adeca bre eu sau mie sau al meu, dumneata zici precum wittgenstein (witty pentru prieteni) ca limba vorbita e cea care creaza distopia numita familiar realitate. deci e traditional romanesc sa cladim realitatea in jurul idei centrale ca eu mie si al meu sunt cel mai frumos si mai bun si mai dastept. ca exact, limba ne ajuta. o fi!

  2. Noiembrie 29, 2010 la 9:04 pm

    cred că limbajul celor care se cred mai buni şi mai deştepţi!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

