Prima pagină > baliverne, barfe, suleimenituri > Leslie Nielson in memoria lui si a lu Naked Gun

Leslie Nielson in memoria lui si a lu Naked Gun


mi se pare imposibil de pus in aceeasi galeata naked gun (absurd hilar, ad-literam si suprarealism dus la extrem, o autoaplicare a legilor lui murphy si un misto total la tot ce misca in materie de o categorie intreaga de filme) cu police academy (humor de tractorist scris cu pixul pe peretele budei, prostie institutionalizata, ceva ce cere lobotomie ca cerinta primordiala pentru vizionare).
in rest nu le stiu, sau le-am stiut dar lobotomia facuta cu ocazia police academy le-a facut disparute.

atunci confund eu naked gun cu vreo tampenie. ti-am zis ca e ceva in neregula cu umorul sec al anilor 80, ceva ce ma depaseste intelectual, recunosc ca trece in viteza pe langa mine nici nu am timp sa comprehend ca imi intra bretonul in ochi

  1. Decembrie 7, 2010 la 2:48 am

    intai de toate ca se scrie „comfrate” crramatical ca altfel e sexical gresit. in al doilea rand am uitat ce cacat de chestie vream sa adaug cand m-am apucat sa scriu asa ca mai scrie tu ca poate imi amintesc. ochei.

  2. Decembrie 3, 2010 la 10:39 am

    subscriu cu pozitia venerabilului confrate (Smith or Mike) care a spus ca nu poti sa compari Naked gun 1, 2 jumate sau chiar 33 si 1 pe 3 cu Police Academy 1 (avand in vedere ce SQLurile sunt mai proaste in general, consider PA 2 through 6 ca fiind insignifiante)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

