Prima pagină > baliverne, cugetare, Declaraturi > Leslie Nielson in memoria lui si a lu Naked Gun

Leslie Nielson in memoria lui si a lu Naked Gun


bai man, nu stiu tu insa eu am aflat cu bucurie ca leslie nielson a crapat. respectiv nu vreau sa par cinic si abject sarcastic insa ma gandesc ca era singura posibilitate ca omu sa nu mai apara in filme de genul celor in care a fost protagonist. in acelasi timp marea actrita priscila presley va avea mai putine sanse sa apara pe pelicula. in my diary shot gun de exemplu este o amintire trista pentru cinematografie.

da, am citit, imi explic faptul ca consideri filmele alea o amintire trista numai din cauza ca n-ai vazut prince of persia sands of time. As face misto de el pe undeva, da’ mi se pare ca mi-as pierde timpul. Altfel eu sunt fan leslie si filmele lui (naked gun si airplanes, au mai fost cateva ignorabile, printre care si niste hitchcock). Priscila ma lasa rece

naked gun e o aberatie ireversibila de care ma dezic acum si aici. la fel ca police academy si lantul amintirilor. lista de fapt e lunga. pune orice s-a produs in anii aia in afara de kramer contra kramer din care n-am priceput nimic in nimicnicia mea

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

