vinerea neagra


ti-ai luat ceva de black friday ? stiu niste descreerate de pe aici care si-au luat o saptamana de mers in state cu ocazia evenimentului. eu le-am scos pe astea ale mele vreo 2 ore prin mall dupa care s-au prabusit pe ce canapea le-a venit la indemana si n-au mai vrut sa se miste pina nu m-am dus sa aduc masina cat mai aproape de locul cu pricina ca sa le remorchez pina acasa unde au bagat un somn de recuperare de vreo 2 ore.

normal ca nu. Pianina electrica pe care si-o doreau nu (mai) era in magazin cand m-am dus ca boerul mai pe seara, asa ca am comandat-o de pe amazon. Am uitat sa pun si doua perechi de casti, sper sa nu-mi fie fatal. Oricum, ti-am zis ca nu ma interesa mare lucru de cumparat, sunt in punctul in care am tot ce-mi trebuie, numai sa ma apuc de treaba. M-a spart si nigerianul care m-a sunat cu grija ca are treaba la site-ul lui, si cand l-am amanat ca ne caram la canoe a ramas interzis, atunci era momentul cel mai oportun lui, ce dracu nu inteleg? Fara legatura. E plina lumea de nesimtiti.

nigerian?! pianina electrica?! nici nu stiu de ce sa ma apuc mai intai. noi avem un keyboard pe care fiimea se antreneaza cu un insucces total. deci iti doresc success dar se pare ca mai nou face parte din child developmentul copilului contemporan
de nigerian n-am ce zice. cred ca totusi ar fi bine sa ii iei copilului casti. ori tie.

totusi. iti dai seama de frustrarea nigerianului care se alinta ca cioara in latz dat fiind ca in sfarsit avea ocazia de a deveni client. si se astepta prin urmare sa fie tratat ca atare nu in stil european cum era afisul la magazinul ala din paris: „sunt in concediu de odihna” (tradu in franceza)

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

