Prima pagină > baliverne, barfe > google street view in romania

google street view in romania


era sa fac pipi pe mine de emotie, de altfel nu pot sa jur ca n-am scapat vreo doi stropi cand primind acest link de la un prieten mi-am dat seama ca pot vedea cel mai important loc din lume. Nu numai insa banuiesc ca o sa pot sa arat locul si in felul asta:

okay deci locul nu se vede ca e in spatele purcelusului din afis insa ce conteaza e ca eu stiu ca e acolo.

Categorii:baliverne, barfe
  1. Decembrie 9, 2010 la 6:38 pm

    sa-mi fut una, m-am plimbat catre dacia, m-am oprit in statia de troleu catre ciresica, din fata postei, vezi ca’s la povesti cu bucata aia.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

