Prima pagină > barfe, cugetare, joaca de carti, obsesii > banii ca informatie

banii ca informatie


zilele trecute mergand eu pe kindle la ce mai scrie scriitorii dau peste cartea asta „Money is information”. mi-a placut titlul, mi-a placut de faptul ca autorul e ceva ce n-a auzit internetu despre el inca, evident chestia asta m-a impresionat neplacut, insa zic haidi ba, dau 7$ si imi iau cartea. citesc si nu imi vine sa cred, citesc si plang. citesc.

eu asteptandu-ma la ceva gen Bernard Lietaer cu the future of money, si poate ca chiar asa si e. insa man, nu mi-a fost dat sa citesc ceva mai cretin in viata mea. de fapt o sa ma intrebi ca de ce l-am terminat, puteam sa ma razbun oprindu-ma din citit insa m-am chinuit ca sa ma conving ca chiar asa ceva vrea sa zica, ca ceea ce inteleg e una cu ceea ce el zice.

singurul dubiu pe care il am este urmatorul. daca acum o suta de ani venea unu si zicea ca bai the future of money e fiat money, cand totul pe vremea respectiva totul era gold standard, banuiesc ca as fi zis si de ala care vine cu teoria lu fiat ca e un imbecil. si poate ca chiar a fost insa iacataca s-a intamplat. acum sunt cu ochii in 4 dupa toti astia care lanseaza idei din astea ca vreau sa vad daca e ceva in capul lor. sincer deci nu. insa cum ziceam ca nota informativa zic ca dobitocii astia merita toata atentia pentru ca harry potter e mic copil pe langa ideile lor.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

