Prima pagină > baliverne > design – munca transcendentala

design – munca transcendentala


Treaba asta cu designul e ceva care transcede munca in sine, in particular, de dinauntru. Partea sinistra este ca evident designul e luat in gura de tot felul de intellectual sluts care isi imagineaza ca daca isi fac o poza cu domnul design gata, e marfa si da bine.
Accidental am ajuns la cartea lu don norman si suficient de irelevant ca sa apreciez faptul ca in final mi-a atras atentia. Omul e undeva in medieval apropo de cat de mult loc de dezvoltare exista in stiinta asta, subiectul e ceva ce personal ma intereseaza insa e virgin si tu ma stii ca eu nu ma prea bag la asa ceva. O alta chestie care mi s-a parut de impresionat a fost faptul ca dupa ce am citit dand din cap pe ici pe colo apropo de observatiile seducatoare si pline de bun simtz (cartea e la inceput, deci omul vrea sa ma castige de partea lui) am aflat ca don norman e mare cercetator in divizia de design a lu apple care a studiat designul lui iphone. Asta ca sa te conving ca ar putea fi moise pe langa steve jobs, the god of apple.

Categorii:baliverne
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

