Prima pagină > baliverne > lumea e o vaca

lumea e o vaca


citesc si plang. natang si natafletz indes cu pumnul la floricelele din coshuletzul cu grija tixit si pe ele le insele le infund cat incap pe gatlej, care nu incap intra gramadite pe nas la refuz de sfarsesc printrun sfornait grohotesc vecin cu auto axfisiatul sugrumat care fara de aer s-a rabufnit din nas catre monitor improscandu-l pe bietul cu tot felul de muci si chestii.
imi vine in cap cum furca mommy lor de lume vaca nu te-au spotted inca. de 10 ani de zile ma inec in prezentarile celor pe care ii citesc sau incerc sa ii citez, citesc, inteleg sau rasfoiesc cu respect de baiat de altar incercand umil a patrunde buchia cartii. lasa ca ma desfiintezi pe mine cu abecedarurile mele insa ce ai ma nene cu ei, ei e hayek, marx, nietsche, rifkin nu conteaza pentru tine. tu dai in ei de-i ciuruiesti, haegel e un flecustetz, ayn rand e o boarfa umeda cu climpocit de laturi si latraturi. don norman mai nou mi-l faci cu oo si cu otzet sub ochii mei lucizi umezi si mici putin spre holbat, mi-l desfiintezi, ma intreb daca il umilesti pe el doar ca sa ma faci pe mine sa ma simt prost. habar n-am, ma bucur pe ascuns ca nu sunt in locul lui si ma tem de tipatele pe care m-i le imaginez in ecouri crispat de temerea ca ar putea sa-mi citeasca emailul peste umar. vai de capul lui, insa bai. lasa gluma. apuca-te man si scrie despre astia toti. fi critic la modul oficios, scrie-le in persoana, explica-le sa ma lase dreq in pace sa nu imi mai apara in fatza ochilor ca sa ii citesc si dupa aia sa iti spun tie. dupa care ma gandesc ca in timp poate te indeletnicesti tu sa scrii ceva ca lumea. adica cate ceva in toate domeniile, filosofie asupra prostiei filosofice, asupra lipsei de reson pentru existenta filosofiei, asupra designului, asupra calitatii, asupra sistemelor sociale, problemelor sistemice, proprietatii, vietii, viitorului, trecutului, comunismului, bush si orice altceva. lamureste-i pe cretini cum sta treaba ca pe bune m-am saturat sa ii citesc si dupa ce ma gudur imatur si zornaind din coada a intelegere deplina, ajung nas in nas cu tine si nu numai ca imi scoti tot din cap insa imi demontezi si intelegerea mea abecedareasca a literelor, inteleg ca nici virgulele nu le-am priceput in vreme ce autorul cu pizda masii cine l-a pus sa se exprime e un dobitoc, care vine oarecum sa ma panseze o leaca adica nu sunt eu chiar asa de prost insa nemernicul de scriitor ar face bine data viitoare ca in loc sa scrie sa isi faca bagajele si sa mars in tahiti dreq stie. ma rog man, altfel iti zic ca ai dreptaciune zau stii ca nu le am cu contrazisu bagami-as, a dat al de sus talentul asta cu ghiotura catre tine

Categorii:baliverne
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

