Prima pagină > baliverne > valori de familie. multe

valori de familie. multe


vezi unde au ajuns ciobanasii, uite la numele autorului
http://arabnews.com/saudiarabia/article262298.ece

(By BADEA ABU AL-NAJA | ARAB NEWS)

badea? asta e ma colegul meu de banca, de care iti povesteam. cred ca e evreu, ar putea fi si arab deasemenea.
auzi, am citit cu atentie articolul, si zau ca mi-a placut atitudinea arabului. nu mai ai chef de nevasta? o duci in alta tara cu viza de dus, si aia e. care e baiu? niciunu, iti zic eu. ali prinde bine sentimentul.
ALI AL SHAMMARI
Its a pity that a foreign woman can do this to a Saudi man..what is happening to this country…it is Saudi Arabia isnt it?

in ce hal a ajuns ma arabia saudita, mi-e sila si jena de mila si rusinea lor. la stilul asta azi maine te pomenesti ca tre sa lasi locul in autobuz la babe, sa incepi sa le vezi moaca despuiata fara burka, si, oroarea ororii, sa sarbatoresti valentine’s day. m-as ineca intr-un baril de petrol numa’ sa nu trebuiasca sa inghit insulta.

te rog nu ma pune sa il citesc. insa apropo de povestea pe care o zici, ti-am zis ca asta de la mine de la job pakestanu l-a avut pe taxo stat in a.s. de cand eram noi mici. in schimb maixa impreuna cu cei 5 copii au stat bine merci in toronto, intr-o casa cumparata de taxo demult. hehe. deci de 20 de ani mosh pake a stat in a.s.
baiat cuminte iti dai seama. bat pariu ca in 20 de ani mai are 5 copii si in a.s. ?

valorile familiale sunt cele mai importante man, cu cat mai multe valori si cu cat mai multe familii, cu atat mai bine :o)
si omul tre inteles, ia pune-te in locul lui, cu 5 copii si nevasta, pai nu te-ai duce si tu in a.s? probabil ca in comparatie cu „acasa”, a.s. e raiul de pa pamant. eu m-as fi dus in amsterdam, da’ in puii mei, n-om fi la fel la gusturi.

Categorii:baliverne
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

