Prima pagină > baliverne > vazut restrepo

vazut restrepo


Documentar, un an si ceva in afganistan cu un pluton prin valea nu mai stiu care, oricum cel mai primejdios loc cu putinta cica. Interesant, am inceput sa inteleg de ce e greu de batut talibanul prin cotloane, cotloanele sunt infinite. Cateva chestii nasoale, ai grija cu sonorul, m-am uitat la el noaptea si aia trag din mitraliere nu se joaca, din pacate prin surprindere si dupa ce vorbesc soptit de tre sa bagi sonorul la max. Asa ca recunosc ca l-am vazut prost. In afara de asta, strategia de a baga un cap de pod (avanpostul „restrepo” – botezat dupa primul mort american pe-acolo) si de a tine cu dintii de el mi se pare proasta (a la WWII, sa fim seriosi,
in conditiile in care talibanii la urma urmei puteau sa ocoleasca dealul respectiv, parerea mea de ostean calit, trecut prin ciurul si darmonul minesweeper-ului din windows). Altfel am mai remarcat o lipsa de diplomatie americana in zona care m-a infiorat, dialogurile cu batranii satelor din jur mi s-a parut de o eficacitate americana vecina cu prostgustul. Cat despre localnicul care a vrut 500$ pentru o vaca ratacita in sarmele din jurul avanpostului si ajunsa friptane, din nou, ce dreaq.

Categorii:baliverne
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

