Prima pagină > baliverne, barfe, suleimenituri > o droaie de chestii

o droaie de chestii


sa iti zic o droaie de chestii? de unde mama.
azi lucrez de-acasa, ma culcasem si eu pe canapea ca omu cu laptopul in poala sa-mi tina de cald, cand m-a trezit telefonul. absolut irelevant, il cautau pe mister boes, si cum inca nu ma recunosc sub titlul respectiv i-am trimis la dracu. cum spuneam, irelevant. da’ mi s-a dus bunatate de somn si moleseala, asa ca m-am apucat sa vad ce ai mai scris pa blog. cu surpriza recunosc ca imi place 9 tema, este simpla, la obiect, fara arabescuri. intre timp ma uit la tv ca indicele dow a picat sub 9000, prima oara in 5 ani. se mai intampla. ma mai amuza cum spun astia ca rusii o iau in barna si ca stocurile sunt vraiste pe la ei, cu tot petrolul lor si muschii lor infoiati. iti spun sincer ca vad o parte buna la chestia asta – benzina s-a ieftinit cu juma de dolar, si sunt miliarde de sales-uri pe la toate magazinele. acu e momentul de profitat, cand aflu cum it ispun. si sunt niste bucati pe cnbc de nu-mivine sa cred,uita-te la gagicile de-aici – http://www.cnbc.com/id/15837856/

m-a distrat articolul ala de pe slashdot, toti mosii vor sa futa prospatura, ii inteleg perfect. si eu la fel. da’ sa vina cu asa explicatie subtire inca n-am mai vazut. ma asteptam sa recunoasca drept ca nu li se mai scoala daca nu le vad pe-alea de la bluelagoon, sau sa spuna ca injumatatirea radioactivitatii generale in mosi ajuta fatul sa creasca normal si nu zbuciumat, da’ probabil ca sunt eu prea optimist. evident ca evoluam, numai ca nu avem cum sa ne prindem, scara la care se intampla evolutia nu ne permite. ma rog, sunt si efecte vizibile, de genul disparitiei unor populatii (aborigeni, indieni, ainu, etc), da’ sa zicem ca nu se pune.

bagamias picioarele, am deschis emailu cu emotie, pai eu credeam ca o sa imi zici o gramada de chestii.

ideea cu evolutia care s-a oprit mi se pare ingenioasa, apetisanta, tentanta, nu o pot contrazice, e genul ala de idee frumos mirositoare si molipsitoare care iti gadila neuronii dar uite ma gandeam ca pe vremuri femeile isi lasau unghii lungi pe cand acum de cand cu computerele manichiura nu mai e ce a fost. De ce zic asta? Habar n-am dar ma gandesc la adaptabilitate, cum poti sa bati la tastatura daca ai unghii lungi. Altfel insa nu e de gluma, apropo de criza asta economica in care ne zbatem, evident ca sunt multe cauze care o genereaza insa una din ele, legat de articolul tau, e aspectul demografic, ti-am mai zis de asta. Faptul ca oamenii mai nou fac maxim un copil si ala la o varsta de peste 30 de ani, zice ceva.
Oricum stii ce ma gandeam, economia nu merge prost, eu sunt socat de cat de bine merge, cat de bine raspunde la stimulii exteriori. Economia ca organism nu are nicio vina, ea doar raspunde fantastic de rapid conditiilor care ii sunt create. Ce se intampla acum e doar oglinda perfecta a unor factori si a unor cauze peste cari unii cari s-au crezut destepti, au crezut ca se va putea trece chitic.

http://science.slashdot.org/science/08/10/08/2239229.shtml

man, daca eu iti scriu ca dracu si fara noima, nu e musai sa-mi raspunzi si tu la fel.
deci zi ce masina sa-mi iau? oscilez intre un audi, acura, honda, subaru, mercedes, aston martin, dodge si minivan chrysler.

hai sa incercam chestia cu telepatia, stai sa ma concentrez. ok, ia verifica, ti-a scris albastra ca are o gaoace si ca se gandeste la tine in timp ce se joaca cu ea?

nu stiu cu masinile si dolarul dar acum e momentul sa faci investitii in arta deci da-i drumu si scrie ce-ti trasneste prin creeri sau apuca-te de pictura. Glumesti? Pai in curand o sa te caute si vreun frate templier maica daca da cautare dupa muie albastra la poarta noastra. nu ma glumesc, de cand are alinam 4 copii inbufnati ? dar nu conteaza ba, important e ca ti-a scris, eu zic ca in aceiasi oridine de idei sa incepem sa vorbim si despre altii sa vedem daca subliminal si …cum ii zice … transcendental ??? telepatieeee ma, daca telepatic ii provocam la comunicatie. iar de blog nu vad care ti-e problema ca cele mai porcoase chestii nu le-ai scris tu. nici eu. pur si simplu au aparut acolo. zau ca iti faci prea multe griji

muie n-am schimbat, nu vad nici un motiv, poate am inversat cu cate un cur. incerc sa schimb insa numele si orice conexiune cu noi. zau ca e de naspa daca vede careva ce porcarii am scris prin mailuri, pe tine si pe bill o sa va sparga ale voastre, iar mie o sa-mi fie jena ca n-are de ce sa ma sparga nimeni.
palade a fost un tip fantastic, e prima oara cand aud de el. imi pare rau insa, mai ales daca zici ca a fost baiat de treaba, da’ cu varsta.
bai cu blogul mi-e clar, ideea e sa salvam undeva operele de arta, preferabil intre noi. si mie mi-e ca o sa ma dea astia afara si o sa pierd bunatate de emailuri. da’ se poate?
nu’s cine e black swan, eu m-am reapucat de calculator serile, „lucrez” la fantasmagoricul proiect lumea in 3d, pun ghilimele ca inca n-am scris decat 10 linii de cod, de test. e complicat.
iar ala cu designul de oras ma dispera de plictiseala, noroc cu desenele (majoritatea istorice, cu dezvoltarea colinei palatine din roma sau a palatului colinear inca nu mi-e clar) ca altfel spargeam peretii cu ea.
ti-am zis ca vreau sa-mi iau masina? mi-e ca daca se duce dracului dolarul, macar sa ma duc si eu cu el

am vazut schimbarea din pisica in catea si din muie in cea-cea, bai daca nu stiai a murit palade. Cum care palade ? Ala care zice-se ca e singurul roman care a fost facut nobel. Banuiesc ca tipu a fost mare insa i-a ajuns, categoria dinozauri, avea vreo 90 si ceva de ani. Nu ma pune sa ma uit. Sa bem in cinstea lui. Fara misto, mare om.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

