Prima pagină > Arhitortura, suleimenituri > injur si imprejur, partea din dos

injur si imprejur, partea din dos


si ca vorbeam de cretini – http://www.engadget.com/2008/08/25/carbon-neutral-ziggurat-pyramid-could-house-1-1-million-in-dubai/

desi, daca e construit in desert, se pune ca rateu?

Cred ca ai dreptate. Daca ai pula mica macar casa sa fie zdravana. Sa stii insa ca nu functioneaza tot timpul regula, uite eu de exemplu am o casa foarte mica.

E clar ca astia au in gena niste chestii pe care nu le pricep, sunt aceiasi care au construit piramide sau gradinile suspendate ale lu pizda aia, semiramida sau semipiramida.
Cata ambitie si cat respect si constiinta trebuie sa ai pe lumea asta ca sa lasi lucrurile asa cum sunt atunci cand ai ocazia sa le schimbi ?
Ba eu nu cred ca exista mostenire in natura, vorbesc de mostenire materiala nu de chestii genetice sau ereditare.
E o misconception sa credem ca tot ce faci faci sa lasi mostenire de exemplu e gresit ca oamenii cred ca daca bill gates nu ar fi putut strange cele 80miliarde de dolari nu ar mai fi fost impulsionat sa faca windowsu. Oricum o dai tot bine ar fi iesit, in pula ne-ar fi durut daca nu facea ala windowsu. Insa evident ca l-ar fi facut si daca castiga de 100 de ori mai putin sau daca nu ar fi putut lasa mostenire nimic.

adevarul e ca la cat de hada e piramida, tre ca e ceva gresit cu ei. exista insa niste concluzii evidente – obectu tre sa fie complet acoperit, altfel nu au nici o sansa sa-l tina la o temperatura suportabila, si mai bine ca e piramida decat sa fie cub. as putea sa adaug si ca o alta parte buna e ca ii concentreaza pe toti maurii astia intr-un singur loc, sa stii de unde sa ii iei, asta in caz ca esti strateg militar. desigur, as putea sa ma intreb oare de ce simetria asta (care ti-am zis ca mie mi se pare semn de prostie). si unde o sa fie aeroportul? inauntru sau afara? (intrebarea asta nu e semn de prostie deloc, aa, mda)
cat despre mostenire, etc, ce sa-ti zic. cred ca exista niste mosteniri materiale, da’ dreaq isi aduce aminte de ele, vreau sa zic ca de obicei sunt localizate si restranse. rockefeller a devenit celebru cu mostenirea ca a lasat-o organizatiilor de caritate. la fel si bill gates (he)

m-am apucat sa citesc
http://science.slashdot.org/article.pl?sid=08/08/26/0028205&from=rss,
sunt la pagina 124093817239486192, paragraful 3

Large Hadron Collider asta e un fel de Hardughie de Mare Coliziune, dintotdeauna mi-am dorit sa am una din asta acasa. Am intrebat pe la WalMart dar aia cica ca inca nu au primit, ca sa incerc eu mai incolo.

spune sincer nu ti se pare ca un mouse seamana cu un tampon de pizda ? nu te uita la mousu tau, fa invers, imagineaza-ti un tampon si incearca sa ajungi la mouse (daca iti mai poti misca mana of course)

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

